Thursday, September 4, 2014

White Studio | RAYA 2014

salam..
sebenarnya nak ambik gambar kat studio ni dah lama..kalau x raya pon ada keinginan nak ambik..tp masa tu yg menjadi penghalang..manjang la mcm hmm nanti la nanti la..sampai ke sudah xde gambar studio bertiga!tahun ni nekad ckp dgn en suami nak jugak ambik gambar studio raya!sudahnya lepas raya baru ada masa..punye la bz sgt kan..xpela,,janji ado, so jomla layan gambar2 studio ni dgn muka Fayedh yg x berapa nak ikhlas..mcm2 drama swasta budak kecik tu buat..geram aku!






sampai senget2 songkok tu ha..keje nak bukak je!


haa masa ni si Fayedh mmg dah hangin habis..die xnak duduk depan kamera..nak merayap..fine! bagi mama dgn papa can shoot together2!hehehe

pastu tangkap die balik

ini berapa kali take kooo..manjang melalak bila kena cium!lempang kang!hehehehe
ok lah, itu sahaja..dah berangan2 nak print kanvas gantung kat rumah baru!hehehehe
tata

9 comments:

~Beb~ said...

cantik babe..

Ili Syazwani said...

beb-tq..mana pergi?lama menghilang ni

shura shushi said...

Buat dekat mana U..?

Allene said...

sangat sedonodon... cantik sangat baju uolls..

Ili Syazwani said...

shura-kat senawang je ;)

Ili Syazwani said...

allene-tq! :)

aBoi said...

Cantik baju... =)

eh.. kalau rajin bolehlah jawab tag ni ye..

http://duniaaboi.blogspot.com/2014/09/the-liebster-award-from-fazianbatrisyia.html

Ili Syazwani said...

aboi-tq!insyllh :)

Maharaja class said...

ngam uollls..