Monday, September 22, 2014

Birthday | Seoul Garden

salam
Happy Birthday To Me!hahah ok la,,birthday kite Jumaat haritu..19 September...yg ke berapa?yg ke 26 je,muda lagi,,bahahah,,so Khamis malam Jumaat tu en suami ajak makan luar, ke Seoul Garden katanya..Seremban kan dah ada Seoul Garden, senang sikit!bawak mak sekali..jom la makan2, pegi pon dah lambat sbb biasa la ada anak kecik kan..tunggu lepas Maghrib dulu, pastu menyiapkan die punye barang je dah makan jam!pheww!mlm tu pulak hujan agak kelam kabut jugak la sampai tmpt tu dah nak dekat pukul 9 mlm..org tu cakap blh amik makanan sampai pukul 9.45 je..kitorang ok je..ok tu sambung cerita kejap lagi..moh tgk potong kek dulu..

part kek ni mmg kelakar la..en suami kalau nak buat surprise mmg aku dah dapat hidu dulu..konon nak amik barang kat Paroi, tp aku mmg dah dapat agak mana ada kawan die duduk Paroi..hehhh!amik kek nak dekat pukul 11 mlm balik daripada makan2 tu..

nahh!naked red velvet..kelas kau jah!
sebenarnya kek ni aku dah lama tunjuk kat die, aku ckp cantik nye kek nih..masa nak buat bday Fayedh dulu x jmpa IG akak nih..aku wasap je masa tuh gambar ni kat die,,printscreen ler..agaknya die ternampak nama ig kot..terus die search kat fb call order terus..ko tau bila die order?khamis pagi tu..hahahah,,gile!nasib akak tu baik blh buat..org lelaki ni mmg x pandai la nak buat surprise kan!xpela..effort tu ada pon dah cukup...kahkahkah!ampun!

holloh hollohhhh..Fayedh dah tido dah masa nih
sedap kek nih..
ok,sambung cerita makan2 pulak..tp gambar xde sgt sbb aku sibuk makan,hujan kan..lapo la..pastu Fayedh buat onar, mana dan nak snap2..biasa die tu!

nah harga..aku rasa mahal sikit dok?harga mmg lain2 ke ikut tempat?x paham aku kat situ..tp aku tunjuk je kad student terus dapat harga student..kami laki bini dapat harga student, mak aku pulak senior citizen..waahh bagus2..berguna jugak kad UUM tu
apa lagi,,main la masak2
Fayedh tu mmg x puas hati jela pandang mak die sbb kena paksa duduk kat kerusi tu
birthday girl..sgt!
tu je gambar yg hado..hahah,,alaa makanan die mcm biasa la, mcm2 ada..pilih je..lps makan terus balik amik kek..hari tu en suami sumbat aku dgn makanan je!sampai x larat nak baca buku..padahal esoknye midterm..baca kejap je terus tido...mendapat la midterm di hari lahirku!bahahah

apa pon,,terima kasih en suami..kite suke kek tu,,cantek n sedap!hadiah xde xpe,,xde hal kalau nak postponed bulan 11 nanti..kekekeke..TQ TQ TQ yer!

ok la korang..bye!

8 comments:

~Beb~ said...

aku pi apsal dinner 52? cet. and banner harga dia takde centu. die print out sajo kat depan counter die.. ade sushi dak? lol x puas ati aku kn?

btw happy muffday. alolololo 26? muda gile. untonggggg sgt.

Ili Syazwani said...

itula pasal..aku siap cakap kat laki aku sini rm52 utk dinner..sekali p tgk x pulak..musykil jugak tu..

hehe..tq uolls!muda lah sgt kan!

Ili Syazwani said...

sushi ada

Allene said...

happy besday... uiittt.. muda la no... =D

entry terkini...Hari malaysia di Gabai

Ili Syazwani said...

allene-hehe tq! ;)

Maya Dhira said...

HB Mak payed! hhahaha...dah lama aku x aktip blog nih....oooo kek yg aku rase tu kek ni la yekk...

seoul garden kad student le pakai waktu weekdays je..mmg berguna sgt kalo x mahal gile....

Ili Syazwani said...

maya-haha,,tq m2b!yer, kek ni la..cepat2 update blog tu

Ili Syazwani said...

maya-haha,,tq m2b!yer, kek ni la..cepat2 update blog tu