Thursday, July 10, 2014

Please Pray For Gaza




salam..
semua org pon dah tau kan..aku sedih sgt, x tipu..lagi2 tgk anak kecik kena serangan puak zionis yg kejam lagi zalim tu..Allahuakbar..betapa kita ni beruntungnya kat sini..makan minum tido sume dgn senangnya..diorang kat sana ada yg tgh makan kena serangan..sedih tgk gambar2 kat fb tu, mmg menangis, aku bayangkan anak aku kat tempat tu..mcm mana la kencing berak die, susu die, berlari sana sini..semua tempat x selamat..yg mati lagi..syurga la tempat mu sayang :'(

please pray for Gaza..
selamatkanlah mereka, moga Allah mendengar doa kami dan memelihara mereka, kami mohon YaAllah, di bulan yg mulia ni..aminn



No comments: