Thursday, July 3, 2014

Anak korang Rupa Mak ke Bapak?

salam...
ni nak share sikit cerita perihal anak..selalu kan org kalau jumpa kite dgn anak ni mesti cakap ehh,,anak kau rupa kau la..ehh rupa bapak die la..ada pulak tu cakap eh haritu rupa kau ni dah rupa bapak die pulak..haaaa,,anak2 korang agaknye ikut rupa siapa?

dulu2 masa awal si Fayedh lahir ramai cakap rupa aku..pastu dah sebulan dua ramai tgk cakap rupa laki aku sampai la sekarang..kalau tgk depan2 mesti cakap ikut bapak..so mak ni redha jela..penat mak pregnant ko 9 bulan dik..tp rupa bapak kau..xpolah!hehehe,tp hakikatnya Fayedh mmg ikut rupa aku..ahhh nak jugak kan..dah besar sok mesti rupa aku jugak la tu..nak dijadikan cerita album2 lama ni mmg tersimpan dalam laci tv kat rumah mak aku tu..Fayedh mmg suka bongkar la..album ni kecik2 je, dah dia dok main2 aku pon belek2 la gambar lama, sekali terjumpa gambar masa aku baby..tgk2 ehhhh,,kenapa rupa Fayedh nih!!!hahahahah gitu mak terkejut tau..puas aku tgk2 balik siap tunjuk kat mak aku..aah,,mmg rupa Fayedh!meh nak bagi korang percaya..

aku yg di belah kiri tu..anak aku yg kanan nih..ni gambar 1st aku tgk yg mmg sebijik sejibun sama!aku tunjuk kat bapak aku gambar ni,ko tau die cakap apa?? "waaa dah pandai amik gambar berdiri ye" celah mana bah oiiiii..itu gambar den la,,anak sendiri dah xkenal, boleh gitu?
carik punya carik album lama..gigih ko..jumpa pulak gambar nih..hmm mmg la ko ikut rupa mama dik..semua sama..paling sama bab rambut..aku sampai umur 2 tahun botak ye..hahah
haaaaa,, sememeh pon sama..ini la dinamakan cap Ibu dan Anak!hahahaha
ok la,,tu je nak cerita..en suami punya la cemburu..lepas ni xde anak rupa bapak dah..rupa MAK ye..ingat tu bang..hehehe


2 comments:

miLa saim said...

haha..sama..sebijik ibu dia..copy n paste :p anak mak la ni..huhu

Maharaja class said...

Anak mak boto.. baik mcm bapak eh..