Thursday, January 2, 2014

Tahun Baru 2014

salam..
selamat tahun baru!so,,2013 mmg banyak kenangan pahit manis yang kami lalui..terlalu byk..kenangan paling x blh lupa adalah dikurniakan seorang anak lelaki Umayr Fayedh..


be a good boy ye sayang..jadi anak soleh..apa pon yg jadi mama dgn papa sentiasa ada untuk mempertahankan awak..
tahun 2013 jugak en suami konvo..die berjaya menamatkan pengajiannya di UKM..syukur Alhamdulillah..rezeki kami Alhamdulillah masih mencukupi..tu semua dari Allah..apa jadi pon xkan sesekali menjejaskan kami..org x suke ke, kata itu ini ke, tu semua penguat bagi kami lagi untuk berjaya..pedulikan kata2 org sbb bukan mereka yg memberi rezeki pada kami..org mmg xkan puas dgn kelebihan yg kite ada kan..maksud aku "org2" yg mcm tu lah..baik org2 sekeliling mahupun ahli keluarga,,tapi,,ada aku kesah??ckp la kau smpai berbuih2 mulut,,ko tetap cmtu jugak,x berubah jadik kaya raya pon,mengata aku xde dapat emas intan berlian pon..betul x??hehehe
 
untuk tahun 2014 ni, aku nak jadi pendidik yg baik pada anak, nak bagi kasih sayang yang x berbelah bagi, nak beri yang terbaik untuk anak dalam segala hal, jadik isteri solehahhhh, belajar terima kenyataan, lebih tabah dan kuat, buang perasaan negative, belajar rajin2 (heheh), dan akhir sekali nak jadi supermommy yg berjaya (jadi ibu, isteri, pekerja dan pelajar yg berdedikasi dan sentiasa kuat tempuh cabaran yang mendatang!)kelas kauu..
 
ok lah,,tu je dulu utk update kali ni yer..lain kali kite cerita lain okay??




3 comments:

Maya Dhira said...

semu rajin wt entry 2014 kekkeke
semoga menjadi pendidik yg baik..payed doakan aunty cpt2 ade baby yek..leh kwn wkakka

Ili Syazwani said...

maya-hehe,,insyllh ada rezeki nnti tu..aminn :)

Maharaja class said...

kelas kau!