Friday, November 29, 2013

The Gift

salam jumaat...
gift apakah??mestila anniversary punye gift..sebenarnye sume last minit..walaupun aku beli agak awal tp last minit punye plan jugak...hahah,,x tau la knp..sbbnye tahun ni dapat baby,so pergerakan agak terbatas..so apa yg ada dpn bijik mata jela..x plan pon nk bagi apa..sume main terjah..tibe2 terlintas terus g beli..tu aku lah,,en suami ni pon sama je..die suka tiru aku..mule2 xnak langsung bukak hadiah..mmg die da tau apa kat dalam tu sbb ni patutnya aku nk bagi time bday,,tp die xnk..nak benda lain..demand pulak kan..dah kena paksa baru nk tgk hadiah aku yg x seberapa nih..die ckp die malu,,hadiah aku xde..sedia maklum hujung tahun die mmg hazab sikit..haha,,sbb bday aku bulan 9, anniversary bulan 11..xpelah,,pasni kite buat 1 hadiah je kan..senang

aku pon bagi yg light2 je..sbb benda ni masa bday die xnak kan..aku bagi time anniversary..kahkah..lagipon bukan budget die je berlarian,,budget aku pon berlari2an dgn nk buat cukur jambul anak lagi hujung thn nih..mmg byk pakai duit..phewww!

ini pon die main tibaiiiii je asal ada ok!aku ingt die pegi amik anak..rupanya pegi carik bendalah nih..
 
so,,kesimpulannya,anniversary utk thn ni adalah bertemakan "asal boleh" kahkahkah..nk pegi dinner pon x pegi..xpelah,,thn dpn la kite celebrate betul2 kan..tahun ni mmg xde vacation utk kitorang..sbb nk travel kena fikir jugak anak kecik lagi..pastu ada lagi beberapa hal lain yg tidak blh dipertimbangkan untuk kami travel sampai thn depan..silap2 2015 baru blh pegi jalan2..sobsob..tu sume aku akan share di kemudian hari ye..xpela,lagi lama lagi byk blh simpan duit (kot dapat simpan)blh  jauh3 sikit bercuti..hehhhh
 

2 comments:

Cik Aja said...

Korang ni klaka lah..hahahaha..ala2 cute gittuuu..ehh simpan duit byk2 bleh dtg sini..

Ili Syazwani said...

aja-adoiii,,jauh betul tu wei..x mampuuu