Friday, November 15, 2013

Selamat Kembali Bertugas


salam..
sorry sbb lama x update..mgkin lepas ni akan lebih rajin dan byk masa utk blog sbb dah mula bekerja..yeee,,selamat kembali bertugas kepada diri sendiri..sungguh x best..mood mls masih menebal utk bekerja daripada sebelum bersalin lagi..hahahaiiiiiiii....x tau la kenapo..kalau aku kayaaa,,hari2 aku duduk rumah je..apakan daya..rezeki kena carik jugak untuk hidup kan..redha jela..baby payed x tinggal dgn pengasuh,,aku anta umah MIL since mak aku mmg x larat nak jaga sbb kaki sakit..so nak x nak terpaksa berulang jauh jugak ke sendayan nun utk anta dan ambik anak..xpelah,,janji pegi kerja senang hati daripada tinggal kan kat org..mcm2 kes sekarang ni..so mmg takut..lagi2 baby kecik lagi..tggu la dah besar2 sikit nnti ke..tmpt dah ada cuma macam kesian lagi nk tinggalkan kat org..huhuhu

ok la..naik keje start smlm..ikutkan dah lama start end of october lagi,,tp aku ada final exam start 7 november aritu,,alang2 aku terus jela kan..sok dah naik keje kena gak cuti exam pulak..dah,,x yah buang masa aku, baik cuti je..nasib bos luluskan walaupun terpaksa,,die nak kata apa kan sbb thn ni aku punye cuti rehat baru 6 ke 7 hari..so alasan tersangat kukuh di situ..kah3..pastu semalam naik kerja bos cuti pulak smpai hari ni..ahhh heaven jgk la sbb mcm kekok2 lagi..bos pulak suke buli aku,,nasib die x de..sorryyyyy boss,,, :)

so,,smpai sini dulu la..byk cerita nk cerita kat sini,,tp tunggu la..mcm malas je lagi,,tggu mood berblogging kembali seperti sedia kala aku akan update a to z yekk..
nahh,,terima la gambar terbaru anak kite yg botak lagi bulat...hehehehe..mama miss u...