Tuesday, November 19, 2013

Happy 3rd Wedding Anniversary

salam...iyer,harini 19 november 2013 merupakan tarikh keramat kami..
tanggal 19 november 2010 kami telah selamat diijabkabulkan..syukur alhamdulillah..3 tahun ni masih byk yang perlu diperbaiki..aku akui bukan senang nak jadi bini solehah..hahah..ampun ye suami atas salah dan silap selama ni..akan cuba perbaiki diri dari hari ke hari..nakal2 sikit tu biasa la kan..harap bersabar..bak kata die aritu aku ni dah jadi mak pon perangai sama lagi..alaaa,,baru 3 bulan jadi mak..blm biasa lagi kennnn,,byk la alasan kau!heheheh

3 tahun yang lalu..
utk sambutan tahun ni aku rasa xde..plan tu ada cuma mungkin lambat sikit la kot sbb payed kecik lagi...ada x de pon mgkin nk pegi makan2 je..pon x tau lokasi mana yg best..sudah2 ulang je balik lokasi lama2 dulu..hehehe..

ok lah,,harapan kami moga hubungan yg dibina ni kekal hingga ke Jannah dan ditambah seri lagi dgn kehadiran si comel Umayr Fayedh buah hati pengarang jantung nih.. Love ;)

3 comments:

AZLIN said...

Comelnya baby u olls. Geram tgk

Cik Aja said...

happy anniversary korang..
moga kekal hingga ke sorga..
:)
angi, pergi sambut kat dol tom yam je lah..senang pun senang, dekat pun dekat..boleh angkut payed sekali..
hehehehehhe ;P

Ili Syazwani said...

azlin-tq :)

aja-siott..tu bapak aku boleh la..hahahaa