Thursday, June 20, 2013

Perlu atau Tidak??

salam kawan-kawan..
ok,,,ni just nk share..kot2 ada yg nk bagi pendapat ke kan..perlu ke aku membeli 3 item nih??

baby carrier...kalau beli pon aku rasa bukan aku la yg dokong..en suami..hehehe

enjut2 nih..mula2 aku nak,,pastu en suami x bagi..katanya x nak ajar sgt anak berenjut..hmmmmm

nursing pillow...aku rasa mcm nak..tapi mcm x penting..haha,,cmno tuh..sbb tgk mcm best n sng je nk nyusukan baby..plus, kalau baby dah besar sikit blh duduk or baring2 kat situ
jeng3...nak beli yg mana ek??mana penting pon gua x tau nih..tggu la kot2 dapat mimpi mlm kang..hehehe

sekian

1 comment:

Cik Aja said...

nursing pillow tuh tak payahhhh..
aku beli masa tgh preggy lagikk..
tapi nan hado memang tak pernah guna..guna pon bawak tidur je masa preggy dulu..tuh je pun..
yang rocker tuh pulak, aku rasa macam tak berapa perlu..sebab pakai kejap je pun..lepas tu dia dah besar sikit dia tak berapa nak duduk dlm tuh..carrier pulak aku rasa perlu tak perlu..hehe..sebab tau laa budakk..ada masa nak duduk dalam stroller..ada masa xnak..ada masa nak duduk dalam carrier, ada masa tak nak..ehhh pening la kadang-kadang dengan perangai budak nih..kihkihkih