Monday, October 8, 2012

What The??????

salam kawan-kawan..
hari ni sememangnya mood monday blues menghantui aku..hahaha..pagi2 dah dapat merah di punch card..pastu td bos ada noted pasal kesalahan aku..lambat masukkan surat urgent..kursus tu harini..aku masukkan surat tu jumaat..die pulak xde..mmg salah i la kan..biasalah terlepas pandang..minggu lepas agak meroyan sikit buat assignment kat ofis..agak2 alasan tu blh pakai ke??mmg x laaaa kan!!!well kursus tu pon unit latihan kata x penting,,so aku bolayan jela..boleh gitu??yg sebenarnye mood kerja dah xde..mood nk siapkan assgmnt + raya haji + holiday je dah ni..adehhhh..ehhh,,ko jgn lupa dengan final exam pulak ye wani!!!!!yeee,,itulah yg paling penting..berkaitan la dengan tajuk kat atas nun...bunyi x puas hati je kan..

nahhhh,,apa yg aku xnak tu la yg aku dapat..hadapppp la kauuu..1st day dah ada paper..pagi pule tu..best!!
jadinye kene bawak buku pergi bercuti?baca dlm flight?or baca kat airport??hehehe,,xpela andai itu takdirnye..cehhhhh,,en suami cakap ada la hikmahnye tu..mana tau paper tu yg nk dapat A+ ke..muahahaha,,assgmnt die pon konfius lagi nk dapat A+...so lepas je kelas minggu ni aku akan start sikit2 revision paper tu..siap2 print past year paper..sbb lepas tu gap 2 hari baru start paper lain..nmpk x??nmpk x kesakithatian di situ..kalau start paper english xpe jugak..x payah nk menghapal..eiiiii!!dah la,,x nak semakkan kepala..yg penting pergi je bercuti..x kan nk cancel pulak kan :)
 
sekian

2 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

HAHAHHAHAAAH....aku gelak jahatt....siann ko pengsan la...tp mmg xpueh ati psl pindaan jadual final tuh hampes tol!

wAnNy said...

maya-cehhh,,,tula pasal..kurang sebulan lagi nk final..gile