Wednesday, October 24, 2012

Update!

salam kawan-kawan..
haihh,,malas sungguh dah nak update ini belog..x tahu ler kenapa..mungkin membalas rehat sepuas2nya kot sbb dah penat menaip assignment yg berlambak hari tu?hehehe..alasannn!!ok lah, aku pon x tau nk cerita apa sbb nye xde cerita..oh ya,,weekend hari tu pegi tolong jaga kedai abah hari ahad..kesian abah soram2 nk kene jaga 2 kedai..sebelum2 ni ada pembantu..tp atas sebab2 x dapat dielakkan dah beberapa minggu jugak abah x bukak kedai kat pasar..just bukak kedai roncit je kat depan tu..so abah suruh tolong daripada minggu lepas lagi tp aku ada kelas, so x dapat tolong..minggu hari tu je aku free..nak tolong pon ahad jela sbb ramai org mintak santan kat pasar..so aku amik kedai roncit kat depan jalan tu..hehe..

jadinya pergi la kami berdua dgn mak aku..uikkk mak???hehe,,mak duduk je teman aku, sbb en suami xde masa tu..die menyusul kemudian..ouh lupa pulak,,kedai ayah aku ni kat Pasir Panjang ye..PD sana..kalau ada kedai kat seremban ni kan best!jauh nauu nak nolong ehh..

hahhh,,aku nak duduk kat cashier je..sbb mata blink blinkkk $$$$$$$ ;D
kedai apak aku ni dah season..mmg x jmpa la kat area2 town besau..mmg nostalgia sangat..hehe..tp syokk,,org ramai sgt..lagi2 ahad,semua pulun bli paper..tp kalau ada yg part tnya itu ini yg aku x tau..aku cakap je xde..wakkakakaka,,jahat gile..mmg bankrup kedai bapak aku kalau jaga hari2..

harga paper pon aku fail..tau baca je hari2 x penah tgk harga,sbb x penah beli..selalu kat ofis free kan..mana la tau harga..tang rokok nasib ada harga kat rak die..kalau dulu2 aku jaga mmg xde harga..aku kene tnye kat pembeli pulak brp ye harga??hahh,,bebal kann..lain2 tu mcm gula2, air, majalah, roti, senang..ada harga..ayah aku ni mmg suke kalau anak degil die ni jaga..makan pagi bukak drawer, makan tghri bukak drawer..lain kata makan tanggung, ber** cangkung lah..duit minyak pon disponsor + gaji..x termasuk "benda2" lain yg dirembat pulak..,antaranya keropok2, cekelat, eskrem..wahhh heaven!!!!

so,,nak cerita tu jelah boleh?heheh,,sbb mcm dah lama sgt pulak x update..
nak sambung buat nota kecil..maklum ler nk final dah lagi 2 minggu..walaupun sekarang ni yg ada hanya lah mood vacation!.miahhahahahaha,,gasak situ

sekian

No comments: