Thursday, October 4, 2012

Si Bulus Yang Degil

salam kawan-kawan..
lama dah x cerita pasal si bulu ni kan..so hari ni aku rasa mcm bosan nak mati,nk buat assgmnt,x de idea dan malas..so baik practice jari jemari..hehe..sapa si bulus yang degil tu?sapa lagi kalau bukan si perasan cantik tu..Dobot!!


die ni aku x tau la nk cakap cmne..dah la x reti nk manja dgn org..sayang,sayang kot kat tuan2 die nih..tp tu la,aku fedup btl dgn kucing yg x blh dipegang nih..dah tu rumah tu nak ada die sekor je..anak2 die pon die x leh nak geng..baik laki die,sayang kat anak2..mak pulak manjakan die sangat2 smpai aku naik meluat..cehhhhh...tu yg die naik minyak..kucing pendendam,xleh org sakat die,die akan balas balik,,so hati2..x reti bergurau,mmg akan cakar or gigit sekuat2 hati die..puiiiiiiihhhh!!!


die dah x dibenarkan beranak lagi,sbb nye dikhuatiri anak die akan byk dan kitorang x terjaga nnti..yang ada ni pon dah pening..makanan dorang je lagi mahal daripada beras wangi..hihihi..die ni mmg agak jahat ok..bukan nakal lagi,pantang tgk tab aku kat lantai atau mana2 la asal die blh dapat kan..pasti akan mencakar cover tab tu..ya ampunnnnnn,,kalau nmpk tu mmg rasa nk cekik je die..kadang2 aku ke dapur ke toilet ke,bnda tu tertinggal la kat tmpat aku baring2 kan,mmg die kerja kan la..mak aku yg kat atas kerusi x berdaya nk kejar,baling hanger je..haha..yee,,die mmg takut hanger..mmg standby hanger kat tepi kerusi di ruang tamu..sbb die jahat!!

nah bukti!

die kalau cakar mmg cakar habis2an tau..mmg xde kasian punye..
kasi close up sikit..jaga kau dobot!
ok lah,,tu cerita dobot..cerita anak2 die kite smbg lain entry pulak..

sekian

4 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

hhahhahahhahahhahhaha
dalam GAMBAR NAMPAK COMEL...xtau la pulak kejam2...haha baapak anak2 bulus ade kt situ gak ke??

wAnNy said...

mmg kejam gile..jahat nau..bapak die tu ada..mmg kucing aku,tp kucing kampung je..dah lama bela sebelum ada dobot lagi..

Sumayyah Nadhirah said...

owhh tp bapa die baik? aku geram tgk dobot mcm xbersalah jerk muke tu?

wAnNy said...

baik la dgn anak2..manja pon suke..tp selalu sakit,mcm2 sakit..so mcm dah x terjaga..duduk luar je,bg makan..
haha,,kann..die mmg cmtu la..kalau buat salah muke selamba je..amir paling geram dgn die..