Wednesday, September 26, 2012

The WAR is Begin!

salam kawan-kawan..
perang apa yg nak bermula tu kan?mesti la berperang dengan buku..assignment yg belambak2..due date anta adalah 13-14 oktober ni..mmg suka la aku ni buat last minit..dah cuba belajar utk tak buat assignment last minit tp x berjaya..pada aku last2 minit tu lagi mencurah2 idea..hehehh..tp ko siap la dengan x tido malam nye kan..time2 tu pulak printer problem la..lupa beli ink la dan macam2 lagi..nama pon x belajar dari kesilapan..mmg sengal..


kali ni assignment around 5 ke 6 kene buat..satu pon x start lagi..boleh???lantakk situ..aku hnye ada masa dalam 2 minggu je..bagusnya..padan muka aku la kan..weekend ni pulak ada program kemasyarakatan,,under UUM jugak la di Melaka..so ahad je free..tp kalau weekend paham2 la kan,,byk godaaannn..

dan yg paling best, tarikh final exam telah dipinda awal..awal ok,,awallllllll.....patutnye 19-24 November 2012,,tp diawalkan pada 4-10 November..perghhhhh,,mmg awal sangat..dah la aku punye tarikh bercuti 29 Oktober-3 November..mmg nice!! sapa suruh pergi time sebelum final kan??hehehhh,,dah masa tu je ada tiket murah, nak buat cmne..aku bajet exam 19hb tu..xpela..tawakal je kan..harap2 paper aku x start pada 4 November..start la lepas2 pada tu..moga2,aminnn...

nahhhh,,MAMPU ke??????nak dapat A+????muahahahaha
sekian

































5 comments:

Cik Aja said...

Yakin boleh ! Chaiyok2

Sumayyah Nadhirah said...

hahahha itu namanya bercuti pra final!

wAnNy said...

cik aja-hahah,,moga2 laa.. ;)

wAnNy said...

maya-tula pasal..xpela,lepas berpulun buat assignment..cehhhh

Miss Uya said...

Caiyoo..caiyoo