Wednesday, September 19, 2012

Happy Birthday To Me

salam kawan-kawan..
okay,hari ni 19 September 2012 genaplah usia aku 24 tahun..tua ke?x lagi kan..haha..celebration xde apa sangat pon..cuma malam td en suami kejut aku pukul 12 malam bawak kek dalam bilik..mamai2 tiup lilin..pastu kebummmm tido balik..hehe..present pon blom dapat lagi,kalau ditanya nak apa mesti la aku nk sunglass baru..

ni pagi td ada cina anta kat ofis..tp da tau mesti daripada en suami..sapa lagi nk bagi kan..x kan ada SA pulok..hehehe..maceh en suami..saya suke! ;)
so, di usia yang semakin menginjak ni aku harap aku akan jadi seorang hamba yang sentiasa cuba memperbaiki diri ke arah yg lebih baik dan sentiasa dekat dengan Maha Pencipta (sentiasa cuba). menjadi seorang isteri yang solehah di sisi suami (ni kadang2 degil kan abam,,hehe), menjadi lebih matang dalam menjalani kehidupan harian dan membuat keputusan, buang ego habis2an dan belajar menghargai / bersyukur, menjadi lebih kuat dan rajin lagi utk teruskan pengajian yang berbaki lagi 3 tahun tu dan yg akhir sekali kami akan usaha utk mencapai impian kami sehingga menjadi nyata..tungguuuu...alhamdulillah sekarang ni dalam proses dah..

syukur pada Mu kerana aku diberi nafas dan kehidupan sehingga hari ni..moga Kau berkati kehidupan kami sekeluarga dan kurniakan kesihatan yang baik untuk menjalani ibadahMu sentiasa..aminnn ;)

sekian

8 comments:

cendawanpink said...

eppy besday Wanie..may Allah bless u n family.. ^__^

Cik Aja said...

Happy bday angi..sorry lmbt wish..
Hp kena bar..hehe..
Semoga Allah murahkan rezeki ko Dan en. Suami..
:)

wAnNy said...

cendawanpink-tq nanad ;D

wAnNy said...

aja-tq,aminnnn ;D

sue. said...

HAPPY BIRTHDAY WANNY...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAY ALLAH BLESS U ALWAYS..AMIN..

wAnNy said...

Thank You Sue ;)
Aminnnn...

fara said...

Happy Birthday!
Besnye dpt munge! :)

wAnNy said...

fara-TQ! ;)