Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

salam jumaat.. :)
kalau jumaat bukan main manis muka kan..hehehe..
dah ada yg cuti raya ke?mesti ramai kan..ofis aku pon mcm sunyi je..
tp aku masih bekerja hari ni..tu yg untungnya kerja dekat dgn rumah sendiri..
x yah nk cuti sgt sebelum raya.. ;D
aku cuti lepas raya je 3 hari tu direct..


so dikesempatan ni,aku nk ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd yg mengenali..
10 jari disusun mohon ampun dan maaf jika ada tersalah laku dan terkasar bahasa sepanjang tmpoh perkenalan..
kosong-kosong la yek..tak baik simpan2..heheh..
ok lah,thn ni mlm raya dan raya pertama akan berada di rumah mertua sbb raya thn pertama dulu dah kat kampung aku....
tp still dalam N9 jugak..hikhik..
mesti aku akan rasa lain,yela sebelum2 ni mana pernah raya selain dari kampung ku di PD nun..
dan disebabkan dekat,sama jugak mcm raya thn lepas..raya pertama petang tu akan balik ke kampung aku pulak..so fair kan..raya pertama dua2 rumah dapat mcm thn lepas jugak..
so begitu la rotation nye raya kami utk setiap thn..

ok la ek,,kepada yg pulang ke kampung tu,berhati2 di jalan raya..ingatlah org yg tersayang sdg menanti kepulanganmu.. ;)

sekian

2 comments:

sue. said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin my dear wanny!

wAnNy said...

sue-selamat hari raya jugak sue ;)
maaf zahir batin