Wednesday, July 18, 2012

Mantai Perdana

salam kawan-kawan...cehhhh,,tajuk x agak kann
mantai perdana kata kauu..
hihi,,weekend hari tu kami ke rumah kakak aku di shah alam..
sj dah lama x jmpa anja tanja..
pastu makcik aku cakap kebetulan nk buat makan2,,berBBQ..
so apa lagi,,mulanya nk datang ahad sbb nk pergi pasar tani shah alam..
terus tukau plan pergi sabtu..hihi
seperti kebiasaan sebelum puasa ada mantai kan..
kalau org kuala pilah biasanya bakar lemang..
kitorang pon x ketinggalan,tp membakar ayam, udang, ikan segala..muahahhaha..
si ayammmm,,,nyumm3
ikan x abis bakar pon,,byk nau
sotonnnn dan ikan pari
amboihhhh,,tp x nmpk pulak wajah en suami
haaa,,baru terang..aku mana??malas nk interprem sbb dah bogell..ehhhhh,bogel kepala..malas nk sarung tudung
nahhhh,,jagung cameron,masak terung pon terung cameron,,makcik baru balik cameron..btw lupa nk amik gambar daging dengan sos lada hitam..sos lada hitam akak aku mmg mabeles..nnti mintak resipi!
sekian sahaja cerita weekend haritu..
ehh hari ni birthday en suami tau..
ptg2 sikit la buat entry birthday ek.. ;)

6 comments:

sue. said...

wanny.....sedapnyaaaaaaaa...lapaaaaq

wAnNy said...

sue-hihi,,mmg sedapp..
buat la buka puasa nnti ;)

Sumayyah Nadhirah said...

aku tgh lapar.. sekian

wAnNy said...

maya-hihi,,pegi makan cik maya ;)

Sumayyah Nadhirah said...

aku nk sebijik mcm dlm gambar tu...

wAnNy said...

maya-haha,,x dapek den nk nolong ehh..