Tuesday, July 10, 2012

Bowling | Karnival Sukan Veterinar Malaysia 2012

salam kawan-kawan...
ingt nk update semalam,,tp sesuatu telah terjadi yg mengganggu emosi aku..
so hari ni dah tenang sikit,baru la blh membebel..hihi
okay,pada khamis yg lepas berlangsungnya Konvensyen Kecemerlangan Veterinar..
so antara aktiviti nye ada la karnival sukan..
mcm2 sukan yg dipertandingkan,,antaranya bola jaring,futsal,badminton, boling, dan indoor game seperti dart, karom, congkak dan lain2 lah..
so mengikut perancangan nak buat kat Terengganu,,tp x jadi,penyudahnya kat INSPEN je..hehehe.
tarikh pon bertuka2,at last buat time aku ada kelas..muehehehe,,apo nak dikato,,gua mmg x blh pegi la kan memandangkan kelas adalah lebih penting!
ikutkan mmg aku antara atlet bola jaring yg paling x terer..masuk utk cukupkan org je..
bila tgk2 balik jadual,bola jaring kene sabtu..sorry to say,,saya x dapat join..
macam sedih jugak,da la 1st time join veterinar,tp x dapat pegi pulak..sob sob!

usaha jugak carik sukan yg blh join,,sekali tgk boling kamis malam..
ehhhh,,suke nye...kitorang nk menebus balik kemenangan yg x jadi masa sukan jabatan bulan 9 thn lepas..ikutkan unit aku menang,tp disebabkan aku main 2 org je dengan ada pegawai tu mewakili boss dan driver,makanya kemenangan disita!perghh disita ye..
mereka2 cakap kalau boss baling sekali pon da ok,cukup syarat utk menang..elehh alasan lettew..
xpe la,x kesah sangat sbb bukan dapat duit..hehehe
so, aku letak nama dalam permainan boling,,6 org 1 team mewakili negeri masing2..3 laki 3 ppuan..
pergi la main kat alamannda sana..gigih la laki aku ikut..hihi
ok la,mari layan gambauu..

lokasi nye
pemain utama,,cetttt!
perbincangan dalam merancang strategi
macam x cukup korum je nih..pemain lagi sorang xde..yg baju pupel tu cip nye..dasatttt!
haaa,,baru ngamm ;)
tu diaaaa...
go kak ila,,goooo!!!
cayalah kak has!


laki x yah cakap la..mmg power senantiasa..
nak jugakkkk lagiiiiii
debaran menanti keputusan,,cehhh,,padahal dah tau,,siap suruh en suami standby kamera..muahahahaha
yihaaaaa!!juara..juaraaaa!!!!! ;D
;)
bersama pinky KP ;)
akhirnya,,puassss!!!
akhirnya veterinar negeri sembilan adalah johan!puas okay!
x sia2 pergi training 2hari sebelum game..muahahaha,,yer,2 hari sebelum game baru training..
dasatttt!
ok la,update ni dulu ye..

sekian

No comments: