Monday, June 4, 2012

Review Movie Sesaja

salam kawan-kawan..
masing2 mood mesti x best je bila isnin..termasuklah aku..
mcm x cukup je cuti 2 hari tu aku rasa sbb byk na jemputan kawen..
smpai 6 rumah,,x terkejor aku nk pegi sume..
yg best nye hari ahad xde 1 pon undangan..boleh??
sume nk pulun hari sabtu,,pehhhhh...
ok la,,sabtu tu lepas round pegi kenduri en suami ajak tgk wayang..
die pon da gian aku rasa,,buat assgmnt mcm nak pecah kepala..
terus layan 2 movie serentak..
ingt nk tgk belah malam sampai midnite,,tp timing xkene sbb nk tgk 2 movie..
budak tu cakap petang je blh masuk..kitorang pon setuju je lah..

1st movie - Piranha 3DD
review utk filem ni-just ok..cuma aku rasa piranha yg 1st dulu lebih thrill!yg ni kureng plus mcm byk lelucc je..tp masih terkujat2 jugak la..movie ni pon sekejap je dalam 1 jam 20 minit cmtu...

2nd movie - Snow White and The Huntsman
review filem ni-superb!!aku suke..lagi2 si Kristen Stewart tu comel je.. ;D very2 recommended ye utk cite ni..cuma nya pembalasan si jahat tu mcm sikit n kejap sangat..kalau lebih byk penderitaan die lagi best!

pastu ingt nk smbg lagi pukul 11lbh punye movie,,tp mcm da malas..
aku cakap kat en suami esok la pulak kalau ada masa..lagi pon en suami ada ceramah pagi esok tu..
esoknye try search online,tgk cite MIB3 ada pukul 4.30 ptg..
gigih kua rumah pukul 3 ptg..
trus g beli tiket,depan pon depan la kan..

3rd movie - Men In Black 3
review utk filem ni-pon bestttt!siap ada scene yg aku rasa mcm sedey je part last tu..nasib x meleleh je kauu!tp mmg best,,sinopsis2 ni x yah la aku cite ek,bukan korang rajin nk baca ponggg..pegi jela nontonn yekk

sekian

2 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

snow white xde mase lg...yg men in black tu part last mmg sebak....aku pung rse sedih

wAnNy said...

maya-kann..blh plak cite cmtu ada part2 sedeyyy..hehe