Wednesday, May 9, 2012

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit

salam dan selamat hari rabu ;)
hehee,,seperti tajuk di atas,,akhirnye TABUNG TRAVEL kami dah penuh..
cececeehhhhh,,tabung kata kauu!
yela,org x berada mcm tu la...mana ada duit turun dari langit kan...
so menabung la kekdahnye,,hehe,,xpe,lagi puassss tau..

okay,,berbalik pada tajuk asal..sikit2 lama2 jadi bukit
kami laki bini sedaya upaya mengompol duit untuk travel dalam erti kata lain mengenjoykan diri masing2..hehehh..yela penat2 keje,mesti la raikan diri sendiri ye dokk??

 
yeayyy!!booking done..kalau dah air asia X tu maknanya kali ini kita pergi lebih lama,,pergi lebih jauh,,ayuhh (sambil nyanyi lagu zizan feat kaka-Bawaku Pergi) ;D
ok la,,aku akan pergi bulan october nih,dan tiket ni aku tgk xde la murah n xde la mahal..
tu yg cepat2 amik trus,sbb lagi lama kang mungkin ada dua kemungkinan je,,sama ada lagi murah,,(rugi la aku) atau lagi melambung naik harga die (untungggg aku)
air asia kan suke buat gimik,,kejap kang ada murah,,esok2 tgk dah hilang..so kene la rajin menelaah bendalah ni..utk org2 mcm aku la..kalau duit berkepuk tu x kesah pon mahal ke murah ke...kan3??
lokasi biarlah rahsia dulu...yg pntg mmg da lama berangan nk jejak kaki ke sana..syukur sgt2..
kalau x pergi Bali bulan 2 hari tu mesti aku da dapat pegi London ke, Paris ke, NZ ke, Italy ke kan..muehehehehe... (okayy,,itu tipu)
dan berharap jugak dalam tmpoh nk pegi tu tiada aral yang melintang hendaknya,,aminnn...
semoga Allah terus melimpahkan rezeki yang lebih kepada kami...Insyllah kami x lupa diri dan sentiasa memperbaiki diri ke jalan keredhaanMu...  ;)

utk lepas pada ni,,kami akan cube mengompol balik,,dan teringin nk mengerjakan Umrah bersama,,plan nak pergi ngan mak n ayah aku sekali..moga masa tu kaki mak dah elok n boleh jalan..
itu baru plan asal..blom tau lagi dapat ke x..doa2 la dapat,,aminnn

*mood tibe2 merudum apabila driver bagi tau kemungkinan bos akan keluar bulan 9 utk sambung study,,dan bos lelaki akan masuk..matilamaknakkkk..bos lelaki lagi...:(

sekian

7 comments:

Cik Aja said...

bestnyerrrr..
nak itotttt !!!
hehehe..
kitaorg ada gak plan nk jalan2..tp kena pikir byk kali kooo..time tuh dah ada baby..heeeee..
apa2 pon enjoyyyyyyy kat ko hubby n wifey !
=)

Cik Aja said...

ehhhh..
tapi apa2 pon aku suka konsep ko laki bini menabung..
aku igt lepas nih nak buat cmtuh jgk laa..
:)

wAnNy said...

cik aja-haha,,mmg patut buat weh,,byk je g jalan..pastu ngompol balik..seronotttt ;D
aku ni pon sementara blom ada baby,,dah ada sok x kemana lah..

Cik Aja said...

haha..
masalahnyer aku nih liat kalo bab nak menabung nih weh..
kerja manjang nak membeli belahhh je..apa pon tak boleh tau..

wAnNy said...

cik aja-kannnn,,biasa la sifat wanita,,hahaha..kene tahan sikit la..
alaaa,,bulan ni ada,bulan depan kalau nk shopping x yah la simpan,,bulan lagi satu simpan balik..boleh gitu??

Zeti.Halim said...

good job young couple... hakak yg dah 7 thn kawen ni takde pun nabung utk g holiday.. nabung kat tabung haji ada la... thumb up!

wAnNy said...

zeti halim-xpe la kak,,tabung haji lagi ok..nnti blh tunaikan haji ;)