Monday, March 26, 2012

Monday Blues!

salam isninnnn....
okay,,kalau sebut atau menjelang je isnin mesti mcm2 mood ada kan..
for sure mood malassss yang mengungguli cartaaa..kannnnnnn???
mcm aku jugak...ahad pagi tu bukan men syokk lagi..
bila da mlm tu mula laaa..nk menggosok baju malas,nk tido awal malas..segalanya malas lah!

haa,,cmni la rumusan wajah2 org yg malas keja bila isnin datang..heheh...btw,comel x bendalah tu??aku pon x tau apa nama betul tmpt kelip memo nih..hihi,,aku bli kat ikea sabtu lepas..mcm comel je kan..geram nengokk
utk hati ni, aku mmg malas utk segala tugas..smpai nk tgk faks masuk pon aku x lalu tau..
itu sangat melampau..
ok lah,,apa pon korang punye perasaan utk hari isnin,,tetap kene lalui jugak..
so,,happy working all!

*en suami dikuruskan ehhhhh bukan,,dikursuskan minggu ni di Bangi,makanya kene lunch sorang2 lagi..sadissssss ;(

sekian

2 comments:

mamabetty! said...

tgh jadi pada aku skang neh..adehhhh! malas giloooo mood ke laut..kan besh arini jumaat! hahaha *melampau! huhu

wAnNy said...

mamabetty!-kannn,,,aku pon nak hari ni hari jumaat..ahh,,heaven! ;D