Wednesday, March 28, 2012

Giveaway Present!

salam rabu... ;)
okay,,masih ingat entry INI ???
kan aku join Giveaway Kak Neena di blog nye I'm Yourss...
so aku telah memenangi tempat pertama!
pertama ye,,korang x silap baca,,mmg menang tempat PERTAMA! hehhhh ;D
x caye cer tengok NI
sebenarnya x sangka pon blh menang,,n aku pon 1st time join giveaway2 ni disebabkan masa tu teramat la bosannggg..so aku suke konsep Treasure Hunt tu..makanya aku menjoinkan diri..

untuk pemenang pertama,hadiahnya ialahhhhhh..............

Aigner 100ml body lotion! (tp aku rasa kak neena salah tgk kot..sbb besar gedabakk..kat kotak pon tulis 200ml) bau mmg bestttt,,,wangi,segarrrrr,,syokkkk ;)
dengan ini saya merakamkan ucapan terima kasih kpd kak Neena sbb buat giveaway ni n present nih..
sukeeeee! (benda free mmg suke) cehhhhh ;)

sekian

6 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

nnti bwk erk nk try gak kekekke

wAnNy said...

maya-haha,,buleh2..xde hal ;D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

menjenguk kejap... ;)

Cik Aja said...

congrats angie..
nak cikitttt !
=P

wAnNy said...

meniti senja-sile2,,,da lama kot ko x jenguk :-)

wAnNy said...

aja-nk sikit meh la sini.. :-)