Wednesday, January 11, 2012

Tunang Kunang

salam semua ;)
okay pada 7 Januari aritu berlangsungnya majlis pertunangan sepupu aku...
masih ingat entry INI ??
haaa,,tu adik die yg kawen,,ni abangnye pulak bertunang..langkah bendul katanya..hehe
lantakkk la langkah ape pon kan,,janji kawen...mereka bakal diijabkabulkan pada bulan september ni,,insyllh....

masing2 tggu masa untuk berlepas ke klang sana
gosip2

gosip2 lagi
aku n mummy gosip berdua..cehhhh

hantaran pihak lelaki kpd perempuan..ouh,,lupa nk ckp,,sepupu aku ni laki..so harus pegi masuk meminang kan..

ok,,mari layan gambar2 hantaran nih











cantek kek ni....

dahhhh,,dlm pukul 10.30 gitu kami gerak ke klang konvoi sebanyak 8 ke 9 kereta..

kalau konvoi,ko tau la kan,,terkedek2,,dlm kol 11 lbh smpai..padahal xde la jauh mana pon bdr sunway ke klang

lisa momellllll ;)

dan rundingan dimulakannnn.....

baju finkkk tu ayah pengantin perempuan..ehhh,,dah perantin ke??haha,,yg gold tu ayah lelaki

tadaaaaaaa......ni perantinnye...ehhh,,ok la..tunangannya..comel!

salam2





nk jugak tempel gambar sendiri..hihi


harok2 buat mcm rumah sendiri ;)

cheeseeeeee...family potrait..tp x cukup korum.ehh,,baru ada gmbr en suami..hihi..ampunnnn
ok,,dlm pukul 2 lbh cmtu kot,,kami berangkat pulang..
lalu singgah ke rumah akak aku kat bukit jelutong..
main2 ngan anja jap baru bergerak blk ke seremban..

itu sajalah ye..
moga bertemu lagi
sekian... ;)


2 comments:

LubLy said...

chantek-chantek hantarannye..

wAnNy said...

lubly-kan...cantekk ;)