Wednesday, January 25, 2012

saman saman saman

salammm....
td saja bukak emel utk cek saman,,mana tau kot2 bertambah2 pulak kan..
tgk2 tatappp sama uollsss...
masih 2 saman...
bile nk bayor agak2nye tuh ek??
adeh,,aku rasa mcm byk sangat la,,rm600..mcm2 blh buat..
baik aku bli kan mak aku jus monavie ke kan,,ada gak pekdahnye..

yg speed kat kajang/hulu langat tu aku x tau pulak kat mana..
mungkin highway kot..n pada tarikh tu,en suami yg bawak..
patutkah die yg membayarnya???
yaaaa,,mmg patuttttttt :) xde maap bagi mu..

yg lagi 1 kat kluang tu time kami laki bini g kursus kat IKWAS sana..
tu pon en suami yg bawak,,tp cik puan isteri yg beri kebenaran untuk paking je kat tmpt xde petak paking tuh,,sbbnye da lapo sgt masa tu,,
siap ckp kat en suami "paking jela kat sini,,mlm2 xde polis kot"
sekali,,nahhhhhh kau,,ada surat centa kat cermin depannnn..
trus rasa lapa balik masa tu..
makanya haruslah cik puan isteri yg membayornye ye dakkk??
tp tggu ada diskaun la,,rm600 nk lebur cmtu je mcm rugi!hihihi
kalau dah ada diskaun tu en suami nk bayar sume pon xpe..
sgt dialu2kan ;)

sekian saja lah....

2 comments:

Cik Aja said...

haaa sama laaa..
aku pon ada satu kat kajang gak..
binawe betol..
smpai skarang gua tak byr lagikkk..
sayang dokkk duit..
byk tuhhh..

wAnNy said...

tau xpe...
ada kamera perangkap kot kat situ,,kan 90km/j je..
mana mampu nk bawak 90 je..
hampessss