Monday, January 16, 2012

Cerita Ceriti

salam semua! ;)
penatnya baru blk daripada mensetelkan mcm2 hal kat seremban sana..
ok..ni saja2 je nk byk kan entry dgn cite2 yg pada korang mungkin x best pon nk baca..
tp lantakkkkk la..blog aku..haha
ingt lagi x entry TAHUN LEPAS yg NI ...ha,,tahun lepas ye adik2...
keliru kata kauuuuu!!hahh,,aku pon x perasannntan pulak yg segala kekeliruan tu actually dah ada pon dlm tgn..cehhhhhh...
walaupun memakan masa hampir setahun,,,tp dapat jugak....ye lah,,aku bukan byk duwet mcm korang2...tp tatap bersyukurrrrrr.....baru la dpt kepuasan ye dok,,n tau bersyukur kpd Allah yg satu itu...hihihi...
dahhhh,,jomm layan kronologi bercinta kami..ehhhh,,,bercinta ke??


okay,,mula2 sekali aku rasa aku bli kamera nikongggg ni ha..
tarikh pembelian : 4 Jun 2011
sumber : duit sendiri uolssssss ;) rasa puas sbb titik peluh sendiri

selepas itu,,percutian....kami ke phuket sana utk cuci mata ;)
tarikh : 13-15 Jun 2011

akhirnya dapat menukar laptop tahun 2006 aku kpd yg baru...
tarikh pembelian : 12 Dis 2011
sumber : duit sendiri + duit abah ;) maseh ye bahhhh


seterusnya bendalah nih...x jadik beli ipad sebabbbbbbbbb aku lagi suke samsung kot,,x tau la nape..
tarikh pembelian : x ingat,tp lepas bli laptop..x jauh la dpd tarikh tu..
sumber : en suami + duit aku sikit..
(sbb en suami bagi duit kat aku utk apa ek masa tu?aku pon lupa..so aku tmbh sikit je lagi utk dapatkan ini dan en suami adalah x bape nk restu sebenarnya..hahah,,tu pasal x nak topup yg lebih SIKIT tuh..)
 so,begitu la cerita ceriti nye...sumenye berjaya dalam genggaman...
utk tahun ni alhamdulillah ada lagi rezeki kami utk berjalan dan bercuti ;)

lokasi : dirahsiakan..cehhhhh,cambest je ko nk rahsia2...tp x jauh  mana ponggg..insyllh kalau xde ape hal bulan feb nih..
bye2 ofis..hihi

dannnnn lagi...harap2 dipermudahkan jugak la salah satu dpd impian kami akan tercapai dlm thn ni...
nti2 da confirm aku share ye...
buttttt,bukan pasal pregnant ke hape..itu pon insyllh dlm thn ni akan ada ;)
semoga dipermudahkan segala urusan..
kita hanya merancang,Tuhan yg menentukan segalanya ye dok???

* ouh,,gambar sume sumber dpd google..mls punya pasal ;)

sekian

2 comments:

Cik Aja said...

tau dah mana ko nk pergi feb nih..
kekekekekke..
rindu weh lama tak jmpa ko dgn mak ko..dpt borak2 jap je tadi..tak puasssss..

wAnNy said...

hahaha,,,syhhhhhhhh...
tula,,xpe,,nnti nk pegi kedah..
5jam blh borak..kah3