Thursday, December 22, 2011

1st Year WEDDING ANNIVERSARY | part 4 | hari terakhir @ PHILEA RESORT & SPA MELAKA

salam semua....
x abis2 lagi ek cite kat philea nih..
bukan ape,kalau x da abis dah,,cume mood nk menghupdate tu ke laut sikit..
hehe,,baiklah,,entry kali ni masih lagi di sekitar philea,,tp MAKANAN yg lebihnye..
jom layan.....

okay,,tmpt bfast kami di nusantara nih..

harus tepek muka tuan tanah..byk kan kami makan??

ni saya punye,,nasi lemak

saya punye jugak share ngan en suami

ni kegemaran en suami..kanak2 kannnnn,,layan kan aje

en suami punye


kopi yg betul2 kawwwwwww......fresh dari bijik kopi





ni korang sume tau..

roti nanai pon hade....






jalan lagi,,amik mood pagi pulokkk



kerdilnya saya ;)
en suami da mls nk melayan,,die tinggalkan saya

spa ni masa tu tutup pulak..pagi lagi kot..hari check in tu x dan nk round smpai blkg nih

overrrr
mmg tenang kawasan persekitaran nye



okay,,done! ni nk blk dah dgn menaiki buggy utk ke lobby
handsome pulak mamat tu kan..hehe..check out sudah

amacam??express x entry kali nih??
hehe,,aku pon da mls nk dok cite pasal philea ni sbnrnye..lama nau dah..
tp tatappp mau habiskan kesah di sini ye dok???
ok lah,,berakhir la sudah siri Wedding Anniversary Pertama kami...
berakhir ke?tah2 ada lagi dok smbg..kehkehekh..
tggu jela yek kot adoooooo.....
tata~~~

sekian

2 comments:

Cik Aja said...

wanie makin sehat dan kuat !! =P

wAnNy said...

haha,,kan..lapa je keje aku..acaner???????????? ;D