Thursday, November 3, 2011

tahniah!!

salam semuaa..... ;D
just nk share cite weekend aritu..
berlangsungnya perkahwinan adik ipar aku plus cukur jambul plus sambutan birthday secara berjemaah!
mmg happening smpai pening..mklum le..
aku mana ada pengalaman dgn benda2 ni..
maksud aku tu terlibat secara langsung dlm majlis perkahwinan dimana semua sendirian berhad buat dpd
A-Z...
masih x paham??dlm erti kata lain,,MASAK!
skrg org da byk amik katering je,,sng,x penat,x sepah rumah,org yg dtg pon selesa nk makan..
tp biasa la org2 lama kan..mesti nk masak..lagi2 yg berada di desa nunnn...kalau pakai katering org2 sekeliling ckp apa pulak..

mcm family in law aku ni,mmg da biasa dan pakar bab2 nih...
dpd abg2 ipar aku kawen dulu mmg cmni la tradisi nya..
masa aku kawen pon gitu jugak..
tp bestttt la walaupun penat!..

so,,adik ipar aku kawen ngan org inas,Johol nun..masih area n9 okehh..
mari kita layan gambau..  



masa nikah



pagi tu sebelum langsung buat cukur jambul rambut kenteng nih..cute kan??muka komersil..gerammmmm


big family kehijauan

ayam tergolek2 ni da jadi macam menu wajib plak..time aku kawen dulu 160 ekor,xcukop2..blom pkl 1.30 da abis..kali ni 220 ekor,,baru kyg adik beradik... ;D

harus adaa ;D

kak long..sepupu ipar,,boleh? ;D

birthday party berjemaah

kehijauan lagi
da la eh,,sekian sahaja...
jumpa lagi ;D

No comments: