Friday, November 11, 2011

1st Year WEDDING ANNIVERSARY | part 2 | -snap menyenap-


salam semua...;)
okay tajuk nk best kan...
siap ber part2 kauuuu...lantak laaa kan
korang pon tau baca kan...sume ttg anniversary kami yg bakal kunjung tiba pada 19 Nov 2011 nih..
so,kami amik mood masing2 feeling2 g photoshoot kat blkg kampung halaman aku di PD..
syok sendiri je!

dlm masa yg sama nk mempromosikan kampung aku yg BESTT nih...
yeszzaa,,kampung aku kat PD...
dan ia adalah pantai..kalau musim cuti yg kene ari jumaat atau isnin,,
kitorang mmg tidak akan menjejakkan kaki ke kampung sama sekali..
kerana ianya adalah JAMMM!!!..
kecuali raya la..mmg patut blk kan...

ok,,mari review sikit...aku x pro lagi nk edit gambar..ampunnnnnn,,ni je aku rasa yg terbaikkkk


actually pantai ni mmg dekat sangat dgn umah opah aku..
di mana blh berjalan kaki sahaja walaupun jauh jugak la
n pantai ni dulu mmg privacy abis,,x ramai org sbb ramai x tau..
tp sekarang,,ramai dah menerjah,,so adalah tidak syokk lagi spt dulu..

mmg niat di hati ni nk bawak en asben kat pantai nih..
sbb kalau mmg tmpt peranginan mcm kat pantai teluk kemang,pantai batu 4 tu aku rasa x ada yg special pon..org je ramai..
last aku pegi pantai ni pon time sekolah kot..mmg agak lama x pegi....
tp dulu lagi cantek uollsss....
baiklah,,tanpa membuang masa jom layan gambar2 syok sendiri plus photographer yg x bertauliah nih jommm...





macam nak terbang daaaa


ouhhhhh,,mmg cantekkkk.......pemandangan itu ye ;)


  




ok,,dah la...kang ada nk termuntah lak tgk gambar2 syok sendiri nih..:)
sekian sahaja..

No comments: