Tuesday, October 25, 2011

tahniah kak noOra ;D

salam semuaaaa.....
nk update sikit pasal ex housemate masa kat jempol dulu,,kak noora yg dah bertunang pada minggu lalu..
sangat la santeekkkkk.....die mmg cute,so bile dah diconteng mukenye bertambah2 la serinya....
ni jugak merupakan reunion kecil2an kami..
sbb aku dah pindah ke seremban,,kak ain pulak ke rembau..
tggl la mereka berdua shj..
dulu kami berempat kat umah tu
n aku yg paling muda okehhhh...
tp aku yg kawen awal...gatal sungguh..ampunnnnnnnn

tp ok what,,pembuka tirai ape..pastu sume mengekor.....haaa,,amik kau obat..
aura kaw2 punye aku bg kann...
minggu ni kak hafsah tu plak kawen..
kak ain pon da bertunang,kirenya kak noora ni penutup tirai la,,last bertunang..
insyllh kawen next year..amin...

mmg ikut turutan kot..masa ada masalah dgn pasangan masing2,sume nye bermasalah..
bile jumpa baru,,sume jumpa baru..
bile kawen???sume ikut kawen..haha,,alhamdulillah la kan

kpd kak nora,,semoga semuanya berjalan lancar hingga ke jinjang pelamin dan akhir hayat ye..
kene byk bersabar dlm tempoh ni..byk syaitan durjana kat keliling kita..
mcm2 blh jadi..istighfar byk2.... ;D

ok,,so mari la kite layan gambau je ek....


ni gambar dpd photographer..curik...gmbr pembuka tirai..kan bukak tirai tu..heheh ;)








**nmpak apa2 yang lain x??tukar layout sudahh,bosan tgk yg tu je..ngeeee ;)
sekian....