Monday, July 11, 2011

wishlist??

salam semua...
hari ni mood agak kureng,,da la punch card MERAH...
ditambah lagi dgn bos buat muke pagi2 lagi..haihhhhhh..
aku da rasa mcm x saba2 dah nk tukau...x thn aku kat sini aih,,tertekannn,,smpai nk pitam2..
okay,,,masih ingat lagi entry INI???
kan aku ada menyatakan beberapa keinginan ku yg mmg sangat2 kuinginkan...
akhirnya 2 drpd itu telah berjaya saya dapat..
iaitu...........................................


kamera DSLR...akhirnyaaaaaa.......sumber pendapatan-RAHSIA ;D

DAN SETERUSNYAAAAAA.................


honeymoon ke phuket....mmg btl2 menghilangkan tekanan la...
tp bile blk,,ada lagi tekanan baru yg timbul..hmm ape boleh buat kann...
xpe,,next time kalau ade rezeki,,berjalan lah lagi...

so,,skrg ni tggl lagi 2 keinginan iaitu mau membeli lappy baru atau ipad??
tp aku rasa ipad tu mmg ditentang lah oleh en suami..
laptop jela nmpk gayanye kan..tp bajet nan hado..
mmg kene beli baru berikutan laptop lame aku yg telah berkhidmat hampir 5 thn tu da x blh blah dah condition nye,,da la kejap2 padam,,mcm mane la den nak buek assgmnt kan kalau gitu..
agak2 ada org nk menyumbang x bli laptop baru??????? ade??ade??ade??

6 comments:

Miss Tasantek said...

nk juga kamera tu...nk tangkap pic perut time peggy ni ...
bestnyer phuket.. :) weee...ada tak kau menari ala2 amisha patel dengan hritik roshan dalam citer KAHO NA PYAR HAI????

wAnNy said...

haha,,bli la cpt2...
menari2?x smpt laaa...kejar masa..tp syokkkk

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat join slr grup...
:)

wAnNy said...

ceroi-haha,,selamat2.. ;D

Miss Tasantek said...

lagi pic kat pantai?? bagi ar aku tengok banyak2..haha..tak pat pegi, tengok pon jadi leh :(dah blacklist ptptn kan..)

wAnNy said...

uikkkk,,ko da blacklist ke??konpemm??aku cek gak aritu sblm pegi,,xkene lagi..takut gak smpai airport skali x lepas..

nnti aku update ye ;D