Monday, June 14, 2010

waYang kiTe

haha,,arini aku mc ye rakan2..
food poisoning katenye...
bpe kali ter ber2,,smpai lemah badan..
so,,amik la mc pg2 bute td..

ok la,,
xde pe yg menarik pon,,
sekadar nk update sajo..
jmaat aritu aku join puspanita pnye tournament bowling,,
sempena ari belia negara...
so,,aku bersama2 rakan housemate g la menjoinkan diri..
sgt happy,,sbb da bape kali plan nk kua sama2 asek x jd je..
mklom la,,msg2 ade halllll kann...
so,,ni la masenye..berikotan bdk2 ofis aku sume x bminat..



ha,,yg ujong sebelah kiri tu mak aku ok..die pon join utk group veteren..hihi

ouh,,,die mesti ade..penyokong..walopon dtg sekejap..haha
see,,,,terbukti,,haha,,walopon no 11,,dpt la jgk kan utk kategori belia...
ha,,mak aku pon dapat..kebetulan dpt no same...tp mate pin aku lebih r eh..ni kategori veteren...
ha,,sblom tu,,,kamis mlm jumaat aku g nonton wayang ngan tersayang..
tgk midnite cite A-team..
memandangkan karate kid da penuh pd mlm itu..
hmm ok la cite tu..klaka..tp terasa lama je x abis2..
siap blh tlelap..hahah
jumaat mlm sabtu tu plak..
ak dpt gak tgk cite karate kid
sgt enjoy..besttttt
ade moral cite tu..
mmg besttt r..haha,,pueh ati den

hmm sabtu tu mr.fiance da ade klas..
sama jgk ngan ahad..
so,,dok umah je la ontok2.hihi
*later nk tggu cite ombak 3 ngan twillight saga eclipse kua...weeee~~
*pasni mr.fiance lg bz..dgn jd fasi BTN,,penceramah kursus kawen..huhu
tggl la dennnn....tp tgk wayang tetap kne tgk k..
sekian sahaja....

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bile la aku nak tgk wayang lak nieh...
mesti kjene usaha nieh...

wAnNy said...

haha,,pegi la..
bwk2 la hlgkan tension