Monday, November 2, 2009

keTe bErhiAs hiAs hiAssss.....

hehe,,,arini bos xde...pg ptg de meeting kat semban...
sgt3 best,,aku suke...
n sume tugas tlh dilaksanakan dgn baik skali...pg2 da siap..
srt bole thn gak byk...
hmm actlly nk cite psl friday nite aritu...
mule2 ngatkan nk half day jmaat tu,,tp x jd..
mlm plak aku mnghabeskan mase kat MPS utk mnyksikan perarakan kete berhias dan pertunjukan bunga api sempena pertabalan...Daulat Tuanku!!!!!!
(hahah,,x abes2)...
mlgnye mlm tu aku smpai da lmbt,,kol 9..bndanya stat kol 8..
aku taw,tp disbbkan byk hal yg x dpt dielakkan,,x leh watpe r...huhuh..
so,,aku tlepas nk tgk kete yg diiringi gajah n moto kecik2..
lyn je r pic yg ade...da x byk tggl mase tu...bga api pon x tggu,,ngatkan da sudah..
rupenye kol 11.30..hampes...
1st pic,,mse aku lalu kbtolan kete ni tgh bjln..
amek je r,,tp x dpt full,,de slogan 1 Malaysia dpn tu..
ni yg plg cantek aku rase..xtaw r yg sblom2 tu...hehe
Daulat Tuanku tu yg pnting...
yg ni aku sndiri x phm pe motif nye..

ni antre yg plg laju..nk snap pon susa..

mcm lori ok...tgk drebar kat dpn tu..mmg r laju

ni moto2 bkuasa besa..


lastly,,harus la ade muke aku ngan........ups...sapekah gerangan die ni??akan disusuli later2 k cite die..wahahaha

**sempena pertabalan ni,,mcm2 aktiviti ade smpai 6 Nov klau x slp aku..

6 comments:

fhad said...

cisss wanny curang.. kite putus taw... auww menci3x... kuar datink ek? blah r wanny x ajak.. hahah.. cam bes je tgk kete berhias.. jande berhias ade tak? coz nak amik wat awek plak.. wanny cancel.. wakakak

wAnNy said...

hahah..tula,,fhad lmbt sgt msok jarom..
mmg best,,jande bhias mmg rmai,,pilih je mane nak..wahahaa

jai@jezz said...

hahaha....fhad dh jelez laaa.... adoiii.... wanny tu boy ko yerk...

wAnNy said...

haha,,tula psl...
yela...of course.....=))

ajalalala said...

sape nih siyalllll

wAnNy said...

hahah..bf ak la ngekkk
u ni..buat2 xknl plak...